Naar huis

17 augustus 2016 - Krimpen aan den IJssel, Nederland

Niet al te best geslapen in Dover, en om 8 uur aan het ontbijt, 9 uur op de boot en 10 uur varen we uit! Een kleine 2 uur later zijn we weer in Duinkerke, we waren weer als eerste aan en dus ook van boord af! We tellen een uur erbij en om 13.10 begint de rit naar huis. We moeten ff tanken wNt we kunnen nog ong. 50 km rijden.....echter we komen niks tegen....zwaar in zijn reserve en na 75 km komen we met dichtgeknepen billen aan bij de eerste pomp, reeds in belgie.

Hierbij scheiden tevens onze wegen, ben en Ilse gaan nog ff shoppen in belgie voor shag, en wij gaan direct naar capelle west, waar we aansluiten voor een tourrit, met 120 motoren! Waarbij ook Gino en Kevin meerijden! En Reggy achterop.Wat zijn we trots!

Thuisgekomen, moeten we op FB Lezen dat ook Ben en Ilse pech hebben gekregen met de Trike, alleen dan bijna bij thuiskomst,maar is mooi k......

Maar Ilse zei, eerlijk zullen wij alles delen.....jongens bedankt voor de leuke dagen!!

1. Tante marry:
    18 augustus 2016
    Ik lees nu jullie verhaal en heb de motoren gisteren langs zien rijden, wij dachten zo er komt geen einde aan, maar niet wetende dat jullie er ook tussen reden allemaal. Wij hebben nog wel voor het raam staan kijken Richard was er ook en hij zei dat is van het motor forum, daar wordt een oproep geplaatst en iedereen komt naar de afgesproken plaats. Leuk hoor om te zien!