BATH

15 augustus 2016 - Stratford-upon-Avon, Verenigd Koninkrijk

Vandaag gaan we Bath bezoeken, een stad in Romeinse stijl gebouwd, met spa baden en oude bruggen. En veel winkels, het is ongeveer twee uur rijden , over de binnenwegen. Het is werkelijk geweldig...de glooiende wegen, de vergezichten Engeland is schitterend! Omdat er veel stoplichten zijn loopt het halverwege vast, en we staan weer in de file, bij het plaatje Stow zijn we het zat we zijn al een uur ruim, onderweg, maar nog geen steek verder! Het blijkt een heel leuk toeristisch plekje....ook hele oude huisjes en veel tearooms. Een mooi hotel met een prachtige tuin, waar we lekker koffie drinken, hopen dat de file oplost.

En inderdaad na een klein uurtje kunnen we gewoon doorrijden en genieten van het prachtige uitzicht onderweg...het is nog steeds zo'n 1 1/2 uur rijden....Bath is groot en druk en heel toeristisch, we kunnen heerlijk buiten op een terras wat drinken het is 24 graden vandaag, uitzonderlijk warm voor Engeland. Ik wilde nog even naar de primark , voor wat t-shirts en de heren zoeken pins als souvenier, maar die hebben minder geluk. We slenteren nog wat rond voor we weer terug rijden.

In de parkeergarage waar we stonden, mogen we gratis parkeren, geen idee waarom, maar we mogen er zo weer naar buiten! Onderweg krijgen we ook veel respect en voorrang met onze Trike en bike, dat is wel heel fijn hier.

Onderweg genieten we weer van het rijden opzich, zonder motor pak, soms gewoon in T-shirt of hemdje, dat is het echte genieten! Jammer genoeg onze laatste dag, morgen weer richting Dover, voor de overnachting! Maar wat een paar heerlijke dagen hadden we!