Nog meer BASH

13 augustus 2016 - Stratford-upon-Avon, Verenigd Koninkrijk

Het stof is nog niet opgetrokken, maar vandaag weer naar de BULLDOG BASH , het duurt 4 dagen, vanavond komen er twee cover bands waarvan we hopen dat ze een beetje in de buurt van het origineel komen! Het festival terrein blijft hetzelfde natuurlijk, maar er zijn weer veel nieuwe motoren bijgekomen, en de dragraces zijn er ook weer natuurlijk, vermaken doen we ons wel.

Het is een beetje bewolkt af en toe,men er staat iets meer wind, maar het blijft fantastisch weer! Rond de 24 graden.

Je kan merken dat het vandaag de laaste grote dag is, het is erg druk en vooral plassen en eten halen valt nu niet mee....water is overal te koop.de laatste inkopen worden gedaan en dan wachten op de bands. En dat word beloond!

Vooral Johnny's Cash was heel erg goed! Daarna. Was Aynt Skynyerd aan de beurt, ook erg leuk maar wij zijn verwend.....kan niet tippen aan de echte! Nog ff de hoogvliet shuffle gedaan....Tussendoor waren er ook prijsuitreikingen van de races van afgelopen dagen, waarbij de motoren het podium op kwamen....kortom een geweldig festival!

Er kwamen nog twee bands, een die allemaal rock coverde ook heel erg goed en de afsluiter was om iedereen weg te jagen geloof ik....verschrikkelijke bagger....maar nou was ik ook erg moe hahaha.

1. Tante marry:
    14 augustus 2016
    Ja je kan niet alles hebben hé?