Met je neus in de roomboter

14 augustus 2016 - Stratford-upon-Avon, Verenigd Koninkrijk

De BASH is afgelopen, maar we hebben nog twee dagen in Engeland , en we gaan vandaag naar Warwick, de stad verkennen en een kasteel bezoeken, denken we...

Maar omdat we een afslag tever rijden komen we via een andere kant de stad binnen en daar is een Car-meeting, het lijkt klein dus laten we even kijken....maar het blijkt toch een groot stuk van het centrum the bestrijken....dat is natuurlijk  in ons straatje en we blijven bijna de hele ochtend rondlopen.

Als we alles gezien hebben, gaan we nog wel naar het kasteel van Warwick, maar dat blijkt te zijn verbouwd tot een soort pretpark, de toegang is net zo duur als de Efteling ong. We zijn al op de parkeerplaats als we dat ontdekken, ook die moet betaald worden en we blijven maar een poosje op het terras zitten dat net buiten de ingang ligt,dus wel uitzicht op het kasteel en verder heerlijk genieten van de zon en een beetje mensen kijken , ook leuk! Het is er best druk maar we zien het niet echt zitten om naar binnen te gaan.

Rond een uur of vier gaan we terug naar stratford, nog even naar het terrein van de BULLDOG BASH , om foto's te maken van de vliegtuigrestanten uit de oorlog die er nog stonden, helemaal vergeten vorige keer haha. Ze zijn er nog flink aan het opruimen.....

Rond een uurtje of zes zoeken we een restaurant op en gaan voor Italiaans deze keer,de patat komt onze oren uit. Het is echt heerlijk en als toetje heeft Ilse tiramisu, met echte lange vingers, er is er een voor Bennie en die geniet daar zo van dat ik maar een heel pak voor hem heb gekocht! Het zijn niet dezelfde die wij in Holland kopen, voor de duidelijkheid.

Als afsluiter nog tot laat buiten op het terras, bij het hotel!