Stratford en the BULLDOG BASH

12 augustus 2016 - Stratford-upon-Avon, Verenigd Koninkrijk

Na een behoorlijk warme nacht in ons hotel, en een full englisch breakfast , de stad in.

Strafford is de geboorteplaats van William Shakespear , en dat willen ze weten ook, natuurlijk! Het is een leuk plaatsje met veel oude vakwerkhuisjes en mooie monumentale gebouwen. En natuurlijk veel souvenier shops. Het is heerlijk weer en na het shoppen, drinken we een lekker bakje koffie op een terrasje, met live muziek op het plein ervoor.

Tegen de middag nemen we de motor en Trike , richting het festival waarvoor we gekomen zijn, the BULLDOG BASH, het is een motor treffen met alles wat een festival hoort te hebben, leuke mensen, motoren in alle vormen en maten, dragraces, en live muziek. De zon blijft de hele dag heerlijk schijnen, en we genieten van alles wat er te zien en doen is. Veel kraampjes met leuke biker spullen.

De dragraces zijn ook leuk, er is ook nog een stunt-team met motoren en auto's! Heerlijk op de tribune in de zon alles bekijken!

Er is natuurlijk ook een foodcourt, en we eten daar baguettes met pork , beef en frietjes en later nog lekker een pizza. We drinken water en melk, dus we hebben besloten ons  de Milkyway's te noemen, zodat we ook als motorclub verder kunnen, haha! Want die zijn hier natuurlijk goed vertegenwoordigd!

De festival t-shirts blijken al bijna uitverkocht, maar we hebben er nog twee gelukkig, en we krijgen er kindershirts van twee jaar geleden gratis bij...altijd leuk voor de kleinkinderen.

Tijdens de pizza, ontmoeten we Steve en steven, twee biker buren met genoeg strongbow op, om ons een paar uur te amuseren, grote pret en hilariteit met alle verhalen over de beginjaren en de dingen die ze mee gemaakt hebben, sommigen horen we een paar keer....en ze plagen ons en elkaar met hun Engelse humor, geweldige mannen!

De sfeer is geweldig en ongedwongen en de afsluiter voor ons zijn een punkrock bandje en een Motörhead coverband! We nemen nu maar een echte pint, want dat hoort erbij! Moe maar voldaan gaan we ins bedje in en verheugen ons al op morgen !