van las Vegas naar los Angeles

14 september 2014 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vandaag Vegas weer verlaten, op weg naar los Angeles 4 uurtjes rijden we zijn lekker vroeg vertrokken want onderweg willen we even een walmart opzoeken, onze voorraad drank voor onderweg aanvullen. We rijden eerst nog een hele tijd door de woestijn en komen niet veel tegen. In Las Vegas waren erg veel nieuwe casino's bijgebouwd ook van de strip af. Maar Fremont Street was nog hetzelfde als twee jaar geleden. Zelf bon Jovi kwam weer voorbij in het plafond! Ik vond het erg druk en erg warm. Maar dat laten we nu weer achter ons. Na twee uur rijden zien er de Diner van Peggy Sue, ja de echte van Buddy Holly! Daar natuurlijk even gestopt!Heel erg leuk om even te zien het is een klein museum op zich! Met een shop natuurlijk! Alles 50er jaren. Geweldig! We gaan weer op pad en we stoppen een uurtje voor onze eindbestemming van vandaag bij een grote walmart, dan een target en daarna nog Ross (dress for less) hahaha we moesten nog het een en ander meebrengen dus dat hebben we maar meteen ingeslagen! We zijn dan natuurlijk een paar uur verder maar rond 5 uur komen we bij ons hotel aan! En even ervoor zagen we een sizzler familie restaurant! Dus daar hebben we een lekkere steak gegeten. Nu lekker uitbuiken en tv kijken met een bakje koffie.

1. Corina van der Pol:
    16 september 2014
    Geweldig met die anabole steroiden ventjes! (Nou ja....tjes!) Prachtige foto's weer. Ook zo mooi met die muurschilderingen.