Route 66 Rendez-Vous deel 2

27 september 2014 - Springfield, Illinois, Verenigde Staten

Vanmorgen om ongeveer 10 uur Erik Boattail, vriend en voormalig lid van onze buickclub opgehaald bij de truckstop hier vlakbij, Fred mocht nog even zelf in de Peterbilt rijden en ik mocht naast Erik mee terug rijden naar ons hotel! Leuk ritje in zo'n truck! Hij mocht de truck parkeren bij ons hotel! Eric woont en werkt in Canada en vervoert kleine autobandjes door the US! Eric heeft vandaag vrij en komt ook naar de route 66 rendez-vous! We hebben een top dag met natuurlijk veel humor, dat de Amerikanen niet echt begrijpen hier! Des te meer lol hebben wij! Het is weer heerlijk warm +/- 30 graden en af en toe moeten we even afkoelen, in de Ierse pub of in onze hotel kamer! En meteen alle batterijen weer opladen, want de camera's worden intensief gebruikt! Zowaar een paar Buick's nog gespot! We nemen Bart en Corina, ook van de buickclub, nog ff een stukje mee langs de auto's via Eric's Skype, hij heeft internet wij niet! 's Avonds gaan we gezellig in het outback steakrestaurant eten, helaas door de warmte heb ik hoofdpijn gekregen, wat niet echt bevorderlijk is voor de eetlust. Dan is het tijd voor afscheid, Erik gaat terug naar te truckstop en wij lekker naar de kamer! Wij hebben een hele leuke dag gehad! Welterusten!

1. Corina van der Pol:
    28 september 2014
    Dat was even leuk, hé! The right time, the right place. Zooo gaaf dat jullie mee hebben gereden!!! En wat een prachtige wagens!! Kwijlkwijl!!