Aan alle leuke dingen komt een eind

2 oktober 2014 - Des Plaines, Illinois, Verenigde Staten

Laatste echte vakantiedag, morgen vliegen we pas om 18.10 uur lokale tijd, maar echt veel doen we denk ik niet meer! We hoeven pas om 12 uur uit het hotel gelukkig! En de auto om 16.10 uur terug brengen! Vandaag stonden er nog twee dingen op het programma, die allebei in het water vielen(figuurlijk). We wilden naar Wrigley Field, het Baseball stadion van de Chicago Cubs! We hadden al op TV gezien dat het "under construction" was het mooie oude pand uit de jaren 50 is niet meer van "deze tijd" en wordt dus verbouwd, en idd het is volledig afgesloten door hekken helaas. Op wat foto's van de zijkant en het billboard komen we niet. Dan maar naar Soldier Field, het Amerikaanse Football Stadion van de Chicago Bears....echter alle wegen er naar toe zijn afgesloten....hoe we ook proberen....overal staan verkeersregelaars en agenten op de straathoeken, we hadden gisteren ook al op TV gezien dat mr. President Obama in town was, en ja hoor....hij moet er weer langs vandaag! We vragen een agent of we naar Soldier Field kunnen, not today sir, mr. President is coming This way! Volgens mij doet hij dezelfde roadtrip als wij! We zien ook twee helicopters rondcirkelen ! Nou dan weet je het meestal wel! Dan maar op ons gemakkie richting Best Western @ O'Hare ....maar ja veel te vroeg natuurlijk! Nog geen kamer beschikbaar! Dan gaan we de laatste dag maar weer een Mall in lekker shoppen voor de thuisblijvers...als we nog ruimte in de koffers hebben tenminste??? En de nieuwste CD Van Lenny Kravitz gescoord! We zouden nog chocolade pannenkoeken eten bij I-HOP, dus dat ook maar gedaan....pffffff ben de hele middag misselijk geweest. Als het half 4 is mogen we de kamer in, daar gaan we de boel reorganiseren....wat kan mee en wat gaat er weg?? En zijn de koffers niet te zwaar....maar het lukt zoals altijd! Om 5 uur zijn we klaar, we hebben twee tassen om weg te gooien. Oude kleding, verpakkingsmateriaal enz....maar eerst een tukkie....vanavond zoeken we een container, (achter het hotel) en weg is de troep! Hamburger van de Mac meer gaat er niet in,en lekker uitbuiken voor de TV, bijna weer thuis luitjes! fijn om de kids dan weer te zien! Totaal 7131 Mile op de teller!

1. Corina van der Pol:
    3 oktober 2014
    Wat een trip hebben jullie achter de rug! Fijn dat wij ook mee konden genieten. Maar je eigen bed ligt toch wel het allerlekkerst, denk ik! :-) geniet van jullie laatste dag.
  2. Tante Marry:
    3 oktober 2014
    Ik zal je mooie verhalen missen elke ochtend eerst lezen ha ha ! Wat zullen de kids blij zijn om oma en opa weer te zien.Wat zullen ze jullie gemist hebben .Goeie reis terug!
  3. Gerard den Besten:
    3 oktober 2014
    pffffff wat een afstand!! Mooi hoor! Lekker genoten.
  4. Ilse:
    3 oktober 2014
    goede reis terug en we bellen wel volgende week.
  5. Thea Gonlag:
    3 oktober 2014
    Dank jullie allemaal voor jullie leuke reacties! Wil wel een blog bij gaan houden over mijn werk of dagelijkse bezigheden hoor! Maar dat wordt vast niet zo spannend!
  6. Tante Marry:
    3 oktober 2014
    Ja haha Thea maar dat zal meer ergernis gaan worden ,niet wat de mensen betreft die kunnen er niks aan doen dat die stomme regering bezuinigd .Het zal wat worden allemaal pfffft