Boulder & Denver

21 september 2014 - Colorado Springs, Colorado, Verenigde Staten

Vanmorgen gezellig gekletst weer op Google hangouts met de kids en met onze vriend Ronnie! Laat vertrokken maar vandaag geen haast, we gaan eerst naar Boulder, dan Denver en dan Colorado Springs. We gaan door de Eisenhower Memeorial Tunnel en in Boulder bezoeken we dethee fabriek van Celestial Seasonings, bekend van de Sleepy Time tea, en ligt ook aan de Sleepy Time Drive, het is een leuke Tour door de fabriek en gratis thee proeven, weer een wat anders dan whiskey of een bierbrouwerij haha. Deze thee is al jaren mijn favoriet en ook Reggy, onze kleinzoon is er dol op! Daarna naar Denver, natuurlijk een inmens grote stad, maar we lezen dat lower downtown erg leuk is, gerestaureerde oude panden en gaslantaarns, dus vol verwachting..... Maar daar aangekomen is het echt een achterbuurt, en het ziet er niet zo uit als we dachten, ff verder zoeken maar en we komen wat meer in de buurt, merken we, parkeren kost 10 dollar per uur.....en we zien de gaslantaarns wel maar verder...veel barretjes en yuppen café's, we rijden nog wat rondjes en houden het voor gezien.....op naar Colorado Springs, wat we daar gaan zien lezen jullie morgen! Onderweg kopen we nog een Walmart leeg uit frustratie! Whaaaa en ons hotel stond al vast gelukkig dus we konden er zo in, lekker gegeten bij Red Robin's home of the burger en .....the Mountain High Mudpie.....omg we delen hem want anders krijg je hem echt niet op! Nu heerlijk uitbuiken! Welterusten en goedemorgen lieve vrienden!

1. Tante Marry:
    22 september 2014
    Ha ha dt is pech voor jou Fred geen Whiskey maar thee proeven! Welterusten.
  2. Tante Marry:
    22 september 2014
    Gelukkig hebben facebook nog.Met de mail gaat het niet zo goed krijg wel vijf dezelde meldingen en als ik het open staat er u bent verdwaald! Ha ha
  3. Thea Gonlag:
    22 september 2014
    Whaaa wat een zooitje, ze kunnen het niet aan zoveel verhalen!
  4. Tante Marry:
    22 september 2014
    Ja dat zal het zijn haha !