Chicago!

10 september 2012 - Chicago, Illinois, Verenigde Staten

Vanmorgen is eindelijk de vakantie begonnen, we hebben er lang naar uitgekeken,Marco nog het meest denk ik! Die trouwens vandaag jarig is hij is 40 jaar geworden, geen mooiere manier om het te  vieren, duurt ook lekker lang want we gaan 7 uur terug in de tijd!

We hadden een rustige vlucht( Gert-Jan nog bedankt voor de lift naar het vliegveld), de beenruimte liet wat te wensen over, maar de vertoonde films gaven afleiding genoeg en af en toe een maaltijd of een drankje, maakten het draaglijk!

Op schiphol is een gedeelte van de paspoortcontrole vervangen door computers! Cool, paspoort scannen en in de camera kijken en klaar!

Om 13.10 lokale tijd, veilig geland op Chicago o 'hare en vandaar uit de huurauto opgehaald, zou een chervrolet impala o.i.d. moeten zijn , maar dat werd al snel een upgrade naar beter...groter...mooier, ze heeft ons gematst? Al met al rijden we nu in een Jeep Grand Cherokee.

Snel een country zender op de radio opgezocht..en we kunnen, we rijden op de prachtige skyline van Chicago af! Alwaar we een kamer hebben in het "Four Points by Sheraton"!

Als we goed en wel ingechecked zijn bel=kijken we de fitnesruimte en het zwembad met hottub en dan gaan we de stad in !

We kijken onze ogen uit, zoveel mooie hoge gebouwen, en we lopen over Navy-pier,heeft veel weg van santa monica pier trouwens! Op een bankje lekker genieten van de zon het het uitzicht over lake Michigan!

We lopen een heel eind door Chicago op zoek naar Millenium Park, en komen onderweg de Chicago Fire department tegen, we mogen zoveel foto's maken als we willen!

We eten in het Milleniumpark een hamburger, de eerste! en gaan dan terug naar het hotel , het was een lange dag!

1. Kevin & Valerie:
    10 september 2012
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn!!
    Marco gefelliciteerd met deze bijzondere verjaardag!!!
    Veel plezier en we blijven jullie volgen!!
  2. Ik zelf:
    10 september 2012
    Ook hier zijn we te volgen