Indianapolis, kentucky !

10 september 2012 - Lexington, Kentucky, Verenigde Staten

We zijn vanmorgen vroeg wakker oefff, de wekker geeft 6 uur aan echter het is pas half 5... Maar de slaap wil niet meer lukken...we gaan maar douchen en inpakken , kunnen we vroeg op pad...we rijden nog even naar het begin van de historic route 66, midden in Chicago en dan op weg naar Indianapolis, Indiana.

En we vinden idd de motorspeedway, waar de beroemde Indiana 500 gereden word! Een blok verder is een museum en een visiters centre, als we er naar toe rijden moeten we onder de baan door en komen bij een schitterend museum midden in het hart van de race baan!

Het is allemaal heel indrukwekkend , Arie Luyendijk is een hollander die hem 2x gewonnen heeft! Leuk om te zien zijn auto en zijn foto's.

We hebben een engels ontbijt voor lunch gegeten bij Denny's, de 24 uurs Diner.

Dan gaan we richting Kentucky waar we een day's inn motel geboekt hebben, en we besluiten van de Interstate af te gaan, we zijn immers vroeg genoeg, goed idee want nu zien we echt Amerika  zoals het moet zijn! Glooiende highway's, schattige dorpjes en bossen en rotsen, geweldige route!

's Avonds eten we bij de Texas Roadhouse(die kon marco van wieler sponsoring), en de receptioniste rade het ons ook aan! Dan moet het wel goed zijn....en dat klopt, wat hebben we lekker en veel gegeten! Geweldige onionblossom, ribs en pork! We zitten tot onze nek toe vol blgh.

1. Gerard den Besten:
    11 september 2012
    Van de Highway af is altijd beter maar niet altijd tijd voor.
    Leuk de speedway en Arie!

rt66 kennen we natuurlijk!

Have fun ...!
  2. Gino:
    11 september 2012
    Leuk hoor!!! heel veel plezier daar!!! en Marco, nog gefeliciteerd dude!