Laatste dag in Nederland

30 augustus 2014 - Krimpen aan den IJssel, Nederland

Goedemorgen,

We zijn druk met de laatste voorbereidingen voor de reis van morgen! Koffers worden gepakt, honden weggebracht, naar Ron en Kevin, en het huis aankant gemaakt. Morgen om 10.55 uur vertrekken we vanaf Schiphol, en we verwachten te landen op Chicago O'Hare om 12.55 lokale tijd. Dan halen we onze auto op en kunnen we naar het hotel, the Best Western. Daarna hebben we nog een hele middag! We hopen jullie op de hoogte te houden van onze belevenissen en te laten meegenieten op afstand! Zodra we Wi-Fi hebben schrijf ik elke dag een verhaal, degene die zich aanmelden of nog aangemeld zijn van de vorige reis kunnen dan meelezen via hun e-mail en anders via Facebook of Twitter. Wij hebben er veel plezier in!

Lieve groeten en tot snel Fred en Thea

1. Corina van der Pol:
    30 augustus 2014
    Jahoeeeee! Wij hebben er ook zin in! Ben heel benieuwd naar jullie verhalen en foto's. Have a good flight!
  2. Celia Barendrecht:
    Zijn weer benieuwd lieffie's .. Veel plezier en alvast een hele goede vlucht dikke kuss van ons
  3. Gerard den Besten:
    30 augustus 2014
    Toppie! Ook wij hebben er zin in ... op afstand ...
  4. Ilona:
    ik ben weer benieuwd hoe je deze reis beleef heel veel plezier thea en fred