Laatste dag...San Francisco

6 oktober 2012 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Voor de 2e keer gaan we vandaag naar het mooie San Fransisco, en we hopen dat het nu wat rustiger is dan de vorige keer......mis!!!

We komen er aan en staan meteen in de file...de stad ingaand en het ziet 's morgen al zwart van de mensen......het is "fleetweek" alles staat in het teken van de marine blijkt......wij dachten nog dat het wel mee zou vallen maar het is echt druk.....je kan over de hoofden lopen!

De parkeerplaatsen kosten het dubbele en de parkeermeters zijn allemaal afgesloten, no parking....

Bijna keren we om, maar gelukkig niet want als we ons in de menigte begeven, worden we getrakteerd op een geweldige vliegshow! Van Steltbommenwerpers tot straaljagers en de blue angels geven een show weg!!! Een hele mooie afsluiter van een geweldige vakantie...wat hebben wij veel beleefd en gedaan!!

Als kers op de taart eten we vandaag bij "Mels Diner"een begrip in jaren 50 diners!!!!
Dan de koffers voor de laatste keer inpakken! En we zijn klaar morgen,vroeg op want we vliegen al om 7.45 uur lokale tijd.

Ik hoop dat mijn reisverslag een leuke impressie was voor de thuisblijvers en we zien of horen jullie allemaal maandag weer!!