London Zoo

24 april 2015 - Londen, Verenigd Koninkrijk

De laatste dag in Londen is aangebroken, we slapen vandaag iets langer , gisteren was best een vermoeiend dag, dan gaan we naar de London zoo in Camden town. We gaan weer een hele andere kant op van Londen en zien heel veel verschillende dingen! Camden blijkt het shopping gebied voor de jeugd en dat is te merken in de metro er naar toe! Veel school klassen die hun laatste dag daar doorbrengen! Ook wij scoren er nog wat!
Wij gaan dus naar de dierentuin aldaar, en die is ontzettend leuk! Helaas geen leeuwen, die konen in 2016, en geen olifanten! Maar verder wel compleet! We zien verschillende voeder momenten en een roofvogel show en natuurlijk de gorilla's!
Het weer is nog steeds prachtig, wat hebben wij geboft! Evenals met onze vrienden Ben en Ilse, het was een gezellige week , veel gezien, veel gelachen en veel gelopen, maar iedere keer maar 5 minuten hoor! He Ben?
De laatste avond eten we "thuis" in de pub van het hotel, zodat we op tijd naar bed kunnen want morgen om 6 uur is de taxi er , die ons naar het station brengt!
Ook aan leuke dingen komt een eind, maar we hebben weer mooie herinneringen om op terug te kijken! Met als hoogtepunt het fantastische concert van Lynyrd Skynyrd!  We gaan nu slapen morgen weer een lange dag op de boot!

1. Corina van der Pol:
    25 april 2015
    Camden market is geweldig! Shop till you drop. Fijn dat jullie zo'n goede week hebben gehad. Goede reis terug!
  2. Celia:
    25 april 2015
    Heerlijk zo'n week genieten met lieve vrienden . Goeie terugreis ...
  3. Tante Marry:
    25 april 2015
    Fijn voor jullie zo*n week die zeker geslaagd is .En ook nog prachtig weer! Goeie reis en niet zeeziek worden ha ha !