lynyrd skynyrd!!!

23 april 2015 - Londen, Verenigd Koninkrijk

Vandaag is de dag van het lynyrd skynyrd concert! Waar het allemaal mee begonnen is.
Maar eerst brengen we nog een bezoek aan het Chelsea Stadium upon Stamfordbridge. Het stadion van een van de londense voetbalclubs, jullie zullen misschien begrijpen waarom we voor deze club hebben gekozen! Het was ontzettend leuk om te zien, het voetbal leeft hier zoveel meer dan ergens anders! We mochten zelfs in de kleedkamer van het thuisteam, dat mag bijna nooit! Chelsea staat met 10 punten voor bovenaan in hun league, en gaan w.s. Ook winnen! De grasmat ligt er net zo mooi bij als in de Kuip!
Ben en Ilse zijn gaan winkelen en na ruim 1.1/2 uur troffen we elkaar weer bij de metro.
Daarna gaan we nog een bezoek brengen aan Harrods, beroemd warenhuis in London , tevens  bekend door Dodi en Diana.
Je koopt er niks, maar het is zo leuk om rond te kijken! De Bijenkorf is er niks bij!
Als het middag is gaan we richting het Hardrock Café voor de maaltijd! Door onze T-shirts hebben we meteen aanspraak met de DJ, en hij draait een aantal lynyrd skynyrd nummers voor ons en de Golden Earring ! Status quo heeft ie niet.....bumner!
Ondertussen zijn we druk met bestellen en dan komt de basgitarist van lynyrd skynyrd binnen, helaas mochten er geen foto's gemaakt worden!
Na het eten wederom in de underground naar Hammersmith , naar het theater, waar we een fantastisch concert zien! Veel beter dan de vorige keer! Een biertje kost er maar 5 pond, €7.50, dus dronken worden we niet! Maar we gaan uit ons dak!  Freebird alleen duurt al 12 minuten , het was weer top!
Net als de hele week! Want ook het weer was vandaag wederom  perfect! Weer terug met de tube (metro) en om 12 uur precies weer thuis ! Morgen de laaste volle dag in Londen , dan zit het er weer op, genoten hebben we absoluut!

1. Corina van der Pol:
    24 april 2015
    Geweldig!!!! Hoop dat jullie nu het een en ander achter jullie kunnen laten. Nou, aan deze week zal dat, geloof ik, niet liggen!
  2. Tante Marry:
    24 april 2015
    Ja in het wereldberoemde warenhuis is het kijken , kijken en niet kopen! Ha ha ! Ik zou niet weten waarom jullie voor die voetbal club gekozen hebben , grapje! En ooh een concert van lynyrd skynyrd kan niet meer stuk .