Los Angeles!!!

26 september 2012 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Nee nog steeds niet naar san Francisco, onderweg veranderen de plannen nog wel eens, en omdat we nog tijd zat hebben is San Diego erbij gekomen, en op weg er naar toe L.A.
Hollywood ofcourse!!

Heel veel vergane glorie ook hier, behalve in Beverly Hills, maar Santa Monica pier en Beach is nog steeds leuk, de bay watch lokatie ....
het is lekker weer en een briesje erbij maakt het aangenaam, er loopt een pelikaan rond bij de vissers, afwachtend of er een visje voor hem bij zit....

Op de kop van de pier, aan de atlantische oceaan zit een mexicaans restaurant waar we lekker lunchen, met muziek aan tafel whaaaa.

We kijken op de walk of Fame, toeristisch maar ja we hebben het gezien...ook hier alles voor een dollar dus fred op de foto met een slang brrrrr maar ja hij heeft ook alweer zijn eigen ster hier...pfffff
sunset blv en Venice Beach alle bekende plekken en de gigantische Jachthavens van de Jet Set, dan gaan we verder langs de high way 101, de pacific coast HW  naar onze vlg bestemming, San Diego dus....

Helaas geen werkende internet verbinding , dus moet ik het verhaal opslaan en vanavond proberen te posten!

Nu eerst ontbijten en dan weer on route!!!