San Diego via de Pacific Coast High Way!

27 september 2012 - San Diego, California, Verenigde Staten

He he ben eindelijk van de hoofdpijn af, dat is toch een stuk relaxer, vandaag het plan op gevat om van Los Angeles via de Historic Route 101 naar San Diego te rijden, wij hebben hem ooit ook naar boven gereden, is een heel mooi stuk langs de oceaan!

Maar naar het zuiden valt hij nog niet mee...er staan n.l. heel veel resorts aan de kust strook!

Voor dat we op weg gaan halen we nog even snacks en suplys op bij de local supermarket....dat blijkt een Mexicaanse winkel, het is echt ongelooflijk zo mooi en zoveel mooie produkten als ze daar verkopen en uitgestalt hebben liggen, we kijken er onze ogen uit..vers fruit ,verse yoghurt, vele soorten groenten en vlees zo mooi neer gelegd allemaal schitterend!

Dan gaan we weer op weg...met horten en stoten vinden we steeds een stukje van de 101 maar dan zijn we soms weer verplicht de rijksweg te nemen, maar de stukken die we wel kunnen rijden zijn ook weer adembenemend....we picknicken zelfs onderweg , we hebben lekker fruit en yoghurt gekocht, we zijn goed bezig!!!!

Rond 13 uur komen we bij Sea World aan en we gaan vandaag is het park bekijken! Het is zoals het  hoort hier, groter dan groot en mooie shows..dat kunnen ze wel, was ook weer een top dag , nu in een hotelletje lekker uitbuiken....morgen staat er ook al weer wat op het program....maar dat vertel ik morgen weer!

1. Tante Marry:
    28 september 2012