Oakland, terug naar San Francisco

5 oktober 2012 - Oakland, California, Verenigde Staten

Terug richting san fransisco.

Na het geweldige concert waar we nog vol van zijn....kunnen we vandaag rustig aan terug richting SF, we ontbijten eerst lekker bij Denny's...kan hier 24 uur, we hebben nog steeds niet alles spullen bij elkaar, moeten nog voor iemand lip-pensels meebrengen en voor anderen i-pods enz. enz. Marco heeft nog wat dingen die hij mee wil nemen voor thuis...dus we pakken nog een Macy's en een Wall-mart mee, maar het wil niet allemaal lukken...wat we zoeken...

Om 14.00 uur zijn we al in ons hotel en we gaan nog even naar de kust, Jack London Square Waterfront, zoals beloofd een plek om uit te gaan en te relaxen, je kan de Ferry nemen naar SF of naar een film, uit eten enz.....maar het is helemaal uitgestorven...het is wel lekker aan de waterkant...de jachthaven...maar niks te beleven..wel een hele grote dranken zaak...en we vinden er de wijn waar we naar op zoek waren...Ivory! helaas er staan maar 2 flessen....dat schiet niet op....en Ketel 1 wodka.

Nog een stukje doorgelopen, komen we een Ben en Jerry's winkel tegen, jammer joh, dan moet je wel een ijsje eten...kan niet anders!

Maar weer naar de auto gekeerd en een Steakhouse opgezocht voor de verandering!
Morgen voor de allerlaatste dag naar San Fransisco, en morgen avond naar ons laatste hotel! Zondag ochtend vroeg vliegen we terug naar ons koude kikkerlandje.