File, meer dan 1000 wielen

11 augustus 2016 - Stratford-upon-Avon, Verenigd Koninkrijk

Na een goed ontbijtje in Dover , opweg naar Stratford upon Avon, een ritje van 3 uur ongeveer, maar we doen rustig aan want de hele dag de tijd, ieder uur even stoppen voor koffie, peukje en plassen.

Het gaat allemaal prima tot aan de ring rond Londen, eerst zijn we al iets te ver, komen in een buitenwijk van Londen terecht, maar gelijk bij de eerste beste pomp gestopt om te tanken en koffie enz.

We besluiten terug te gaan en de ring om Londen te nemen want dwars door Londen is geen optie, 10 km terug en de ring op, aldaar komen we in de file en die houd aan tot we de ring eindelijk af kunnen. Dan richting Oxford verder weinig problemen, maar wel naar de eerst grote service plaats om ff bij te komen van alle stank, van diesel en rook. Een lekkere Milkshake en de mannen een burger en we kunnen weer. Nog ruim een uur dus nu in een keer door.

We vangen onderweg nog een buitje , terwijl het eigenlijk verder prima weer was , 20/21 graden.....en uiteindelijk komen we rond 17 uur in ons hotel aan, moe maar voldaan en stinkend naar de diesel. Ben gaat even uitrusten en Fred, Ilse en Thea maar ff de stad in...Stratford is een erg leuk plaatsje. En de poundshop doet goede zaken. Gelijk ponden gepind en toen Ben opgehaald voor een happie en een drankje in de Red Lion, aan de overkant.

Om 22 uur liggen we moe op ons bedje want het waren twee vermoeiende dagen. En  morgen weer fris beginnen! Op naar de Bulldog Bash.

1. Tante marry:
    12 augustus 2016
    Het worden mooie dagen wat het weer betreft daar ben je nu wel afhankelijk van met de motor.