Op weg naar San Francisco...

23 september 2012 - Ridgecrest, California, Verenigde Staten

We hebben Las Vegas achter ons gelaten en zijn op weg naar San Francisco gegaan via de Hooverdam (damn), en Death Vally, het was vandaag extreem heet, dus ik ben zoveel mogelijk in de auto gebleven! Ben nog aan het bij komen van gisteren....koppijn dus!

De dam is geweldig om te zien, het is een dam in een stuwmeer waar alle stroomvoorziening voor Las Vegas word opgewekt, dus dan kun je wel nagaan hoe groot het is en er is sinds kort ook een brug bij gemaakt..2 of 3 jaargeleden.

Daarna naar en door Death Vally, ook weer een nationaal park, met bergen zo hoog en vlaktes zo wijd , je waant je echt in de middle of nowhere.

Maar voor dat we dit alles gedaan hebben hebben we eerst afscheid moeten nemen van onze auto, we hadden al een tijdje last van de linker voorband, die liep steeds een beetje leeg, maar vanmorgen stond hij finaal plat, hier verwissel je niet zomaar je band....we hebben hem nog een maal opgepompt en zijn naar het verhuurbedrijf gereden en hebben een nieuwe auto opgehaald....dit keer een Chevrolet tahoe, nog groter pffff het lijkt wel een vrachtwagen hahahaha

nu maken we een tussenstop in ridgecrest en gaan morgen verder .....het was inmiddels al 7 uur geworden