Bryce Canyon Red Hills

22 september 2012 - Garfield County, Verenigde Staten

Vandaag is voorlopig de laatste dag in de nationale parken, morgen richting Las Vegas.

Bryce is net zo indrukwekkend als de Grand Canyon en nog mooier van kleur....de meeste bergen zijn diep rood, en het is wat meer afgesleten zodat je hele mooie figuren krijgt.De weg er naar toe is net als gisteren heel hoog en veel bochten, zelfs nog hoger..9250 ft.

Er staat wat wind boven op , maar het is behoorlijk warm en we zijn weer even een met de natuur zo mooi....

Beneden is nog een nagemaakt cowboy stadje en een general store waar we even doorheen lopen, maar het is niet echt wat we zoeken, wel heel veel stukken petrified wood word hier verkocht, versteend hout van 2 miljoen jaar oud, maar dat is een beetje zwaar om mee te nemen!

We rijden verder door een stuk van Zion en overnachten dicht bij Las Vegas, morgen de grote stad in!

We eten een hamburgen vandaag, en daarvoor moet je bij Red Robin zijn...gourmet burgers! Marco was zo goed begonnen...met yoghurt en cruesli....fruit en....donuts boven in de bergen!

maar toen hij het desert menu las, was hij om "mountain high mud pie" kan je je er iets bij voorstellen? Fred en ik houden het bij een milkshake, we ontploffen! Uitbuiken!!!