Arlington en Austin

13 september 2012 - Austin, Texas, Verenigde Staten

Vandaag staat er niet veel op het "programma", we hebben alle tijd want we zijn op doorreis naar Austin, waar we 2 dagen blijven , omdat we denken dat daar veel te beleven is, op muziek  gebied!

Gisteren aanrijdend naar Fort Worth, zagen we 2 stadions liggen langs de Interstate, en omdat er 2 sport fanaten bij zijn, moeten we daar even langs, kijken wie en wat er spelen...

We komen bij het eerste aan dat blijkt een Base-Balls Stadion  "Home of  the Texas Rangers", prijkt er toren hoog boven uit! Oke daar hebben we wel van gehoord !

Aan de overkant is het American Football Stadion van de Dallas Cowboys! Daar is ws al een wedstrijd aanstaande want de parkeer plaatsen worden bewaakt en parkeren alleen al is $50,=

Bij het eerste stadion kunnen we vrij parkeren en zelfs een tour doen....wow dat is leuk...het word een prive tour en Bill uit chicago leid ons rond!

We leren van alles over de history van de club en over de achtergrond van zo'n een organisatie...Bill verteld zeer gepassioneerd over alle ins en outs!

Hij vraagt of we ook een wedstrijd komen kijken...maar we gaan immers weer verder dus dat kan eigenlijk niet....maar we komen het weekend terug naar Fort Worth voor de Rodeo en entourage! Dat gebeurt op vrijdag en zaterdag toch maar even vragen of er op zondag toevallig een wedstrijd is....

We hebben geleerd dat ze bijna elke dag spelen dus misschien hebben we geluk....jaaaa er is een game en we kunnen kaartjes kopen op hele mooie plaatsen...Center Field!  De cassier verteld ons "you're very lucky I still have these seats".

Geweldig dat word alvast een happening waar we naar uit kijken! veel van onze dromen en plannen lijken uit te komen!

Na een bezoek je aan de Fanshop....weer souveniers ...gaan we op weg 4 uur rijden..peace of cake! Het is ongelooflijk maar het is heel hard gaan regenen na 6 maanden grote droogte...Texas needs rain..maar juist nu?

Het word al met al een uurtje langer maar we rijden in een keer naar Austin, en hier blijven we dus 2 dagen, vanavond dus alletijd om de Wall-mart te bezoeken handig die 24 uurs mentaliteit hier...we eten Chinees en kopen ijs en bier voor op de hotel kamer!

Lekker uitbuiken voor de tv...

1. Gerard den Besten:
    14 september 2012
    Ik lees Arlington, daar is toch de National Cemetary waar de doden van o.a. WWII en Vietnam enz. liggen?
    Wellicht een bezoekje waard?
    Of spreek ik voor mijn beurt ..
  2. Gerard den Besten:
    14 september 2012
    Ik spreek voor mijn beurt:

Arlington National Cemetery; Memorial Drive, Fort Myer, Virginia,
  3. Miranda:
    Wauw wauw wauw!!!! Super!!! Wat gaaf zeg!!! xxx
  4. Thea Gonlag:
    14 september 2012
    Gerard, dit is Arlington, Texas, ligt naast Fort worth en Dallas!
    Maar leuk dat je mee denkt broertje!