Graceland en Texas

12 september 2012 - Fort Worth, Texas, Verenigde Staten

Vandaag is de grote dag, we gaan naar Graceland, een lang gekoesterde droom voor Marco, voor ons de 2e keer! Had echt de 1e keer niet gedacht het ooit nog terug te zien!

Tijndens de gehele tour worden we natuurlijk rondgeleid door allerlei souvernier shops,maar het begin is natuurlijk Graceland, het huis dat Elvis op zijn 22e kocht voor $100.000 ,=.

Toen wij er 9 jaar geleden waren was er veel achterstallig onderhoud en eig. een beetje in verval, gelukkig is dat allemaal gerestaureerd, het zag er allemaal prachtig uit, voor die tijd echt een luxe.

Het is nog steeds indukwekkend om aan zijn graf te staan en zeker nu het 35 jaar geleden is dat hij overleed, er is veel aandacht aan besteed!

Het is een dag om nooit te vergeten, en we laten ons verleiden tot het kopen van teveel souveniers!

Daarna word het weer ff afzien, we moeten zo'n 7.30 uur rijden naar Fort Worth, Texas, we komen van 190 mile op de Interstate 30, op de Interstate 30 west die maar liefst 315 lang is!  (1 mile is 1,6 kilometer)

Onderweg moeten we uiteraard een paar keer stoppen voor een plas pauze, en bij een benzinepomp ontdekken we chesters, soutern fried chicken to go! niet te versmaden chicken strips, en gepaneerde aardappel, jammie we zijn Fan!!

Nog nagenietend van Elvis Radio, komen we in de staat Texas aan waar we overschakelen op Country off course! En we zingen ons naar Forth Worth lekker meebleren niets beters op een lange trip! Texas is de 2e grote droom van Marco en ook voor ons de eerste keer( op een stukje route66 na)

In Forth Worth worden Rodeo's gehouden en is alles "cowboy" hier vermaken we ons wel, lekker een hamburger vandaag want het is al laat het is een beetje uitgestorven nu...maar

We'll be Back!!!!

1. Tante Marry:
    14 september 2012
    Okee ,mijn vraag is gelijk beantwoord .
    Ik wist het wel dat jullie er al geweest zijn ,maar ja het kan niet vaak genoeg zijn denk ik .Indrukwekkend!Mooie foto's hoor