The Big Day....at the Ballpark

15 september 2012 - Fort Worth, Texas, Verenigde Staten

Vandaag is de Baseball wedstrijd waar we al eerder tickets hadden gekocht, om 14.00 uur begint het dus tijd genoeg om rustig op te staan en op het gemakkie naar het stadion te rijden, het is een half uurtje van het hotel.

Ik moet vanmorgen ook nog het verhaal van gisteren schrijven...omdat het erg laat was geworden! Geen probleem dus tijd zat! Kreeg al wel de eerste vragen van waar blijft het?

Op het Ballpark aangekomen was het natuurlijk erg druk....we moeten nog even rond rijden voor we een parkeer plek hebben...en het regent weer en af en toe heel erg hard ook!

Gelukkig hadden we bij de General store afgelopen week regenponcho's gekocht we houden het weer in de gaten natuurlijk.

We staan nog redelijk dichtbij en kunnen vrij vlot naar binnen, gaat allemaal veel gemoedelijker dan bij ons bij een voetbal wedstrijd b.v.

We hadden ook al gehoord van Bill, afgelopen week dat vloeken b.v. ten strengste verboden is...je word verwijderd  en als je meerdere malen gepakt word, word je geschorst "for life"! Het is echt een familie uitje, en dat zie je ook!

We hebben echter "pech" door de regen word de werstrijd uitgesteld: Rain-delay....maar er is genoeg te zien dus we lopen lekker rond....er komen mensen voorbij met hotdogs van 60 cm lang en kalkoen poten..je waant je Fred Flintstone!  Wij gaan voor een "smoked chopped meat sandwich" een broodje met warm vlees dat ze van gegrilde rib afschrappen...met extra BBQ saus mmm niet te versmaden!

De wedstrijd begintuiteindelijk pas om 16.15 uur pas maar doordat er zoveel te zien is vervelen we ons geen moment! Hier kan je ook gewoon een eigen coolbox meebrengen, als hij onder je stoel past geen probleem.

En als de wedstrijd begint..krijg ik kort de regels uitgelegd, heb ooit op school wel eens softbal gespeeld maar he...dat is lang geleden hoor! Maar ik begin het te snappen en het is een hele spannende wedstrijd..het word uiteindelijk nog  2-1 en bijna 2-2 maar de Rangers hebben een Japanner achter de hand die in de laatste inning de wedstrijd redde en daardoor winnen de Rangers!!! Ze staan ook nr. 1 in de leage, beter kan niet!

Het was weer een heel spektakel en alles werd weer uit de kast gehaald om de mensen te vermaken, van volkslied tot het uitdelen van t-shirts en gratis taco's, we zijn zelfs nog op de foto gegaan...als het goed is staan we morgen op de Rangers Web-site!

We hebben ervan genoten en we zijn fans voor altijd! Go Rangers!

Natuurlijk moet er 's avonds ook weer gegeten worden.....het word deze keer "cracker barrel" home country cooking....gepaneerde kipfilet met baked potato is de special dus die nemen we! Niks van gelogen 2 hele kipfilets op je bord, beter dan KFC, jammie weer een goed adres erbij! Daarna nog even door de wall-mart nog wat zomer kleding bij de     "Clearence" gescored! Was weer een heerlijke dag.....morgen richting Amarillo!

1. Tante Marry:
    17 september 2012
    ha ha, dat moeten ze bij ons dan ook maar doen bij de voetbal wedstrijden .Wordt het een stuk leuker om er heen te gaan!
  2. Kevin & Valerie:
    17 september 2012
  3. Ik zelf:
    18 september 2012
    was voor ons niet zo moeilijk om ze te vinden we hadden de nr's
    HAHAHa!!