Get your kicks on route 66

18 september 2012 - Albuquerque, New Mexico, Verenigde Staten

Maar voor dat we op weg gaan, eerst even langs Boot City...de naam zegt alles het is niet zo groot als de wall-mart maar toch...hij is groot en natuurlijk laarzen maar ook cowboy hoeden in overvloed! Iemand heeft laarzen gekocht ook,...ik zeg niet wie!

En dan gaan we een stukje van route 66 rijden, via tucumcari naar albuquerque, echter is er niet veel meer te zien op dit stuk, we komen in kale vlaktes die zover reiken als je ogen kunnen zien en ze gaan langzaam over in rotspartijen en uiteindelijk in zwarte bergen, wat zoals we later horen vulkanen zijn!

in albuquerque overnachten we als tussen stop naar santa fe en monumentvally.

Daar gaan we natuurlijk ook even met de Sandia Peak Tramway, net als 9 jaar geleden,een gondel 4 km de berg in! En net als toen hebben we geluk en zien we de zonsondergang over  Albuquerque! Echt prachtig om te zien de zon zakt en de stad licht op!

Het is wat fris op die hoogte maar dit hadden we ook voor geen goud willen missen, 15 min met de gondel mee om een prachtig uitzicht te zien! 's winters is het een heel ski-gebied erachter, verder wordt er gehiked en gefietst.

We eindigen de avond bij het Texas Road House...ribs ..ribs..ribs.... En dan weltrusten .