Richting Four Corners...de nationale parken...

19 september 2012 - Farmington, New Mexico, Verenigde Staten

Via Santa fe en Farmington, rijden we richting de natuurparken die we de komende dagen gaan bekijken..onderweg krijgen we alvast een voorproefje van wat nog komen gaat,het uitzicht is geweldig van kilometers ver kijken tot hoge bergen in allerlei verschillende kleuren, en uitgesleten door erosie in de jaren.

In Santa fe is een mexicaanse nederzetting , waar tegenwoordig winkels in zitten met allerlei souveniers en mexicaans handwerk en restaurantjes. Er zit ook een shop met vintage (lees 2e hands) cowboy laarzen hoeden enz.

Het is inmiddels heerlijk weer geworden en bij een oud warehouse tegenwoordig cafe, drinken we de eerste echte koffie in de states, is niet hun specialiteit...koffie. Heerlijk buiten in het zonnetje tegenover de santa fe railway....wel bekend bij mijn schoonzus ;-).

We gaan hierna richting Farmington, waar we overnachten, zo'n 3 uur rijden, daar bevindt zich een oude opgegraven stad van de Azteken, die we daarna bezoeken, we zijn lekker vroeg en hebben alle tijd om daarna nog op tijd te eten en heerlijk vroeg op de hotelkamer vanavond...het kan niet altijd feest zijn!

Vandaag is ook de verjaardag van onze vriend Ron van der Spek, Ron nogmaals jongen! Have a good one!

1. Hannie van dalen:
    20 september 2012
    hoi thea
    Wat leuk om te lezen waar jullie zijn en naar toe reizen knap van je dat je het zo allemaal op kan schrijven het is heel leuk om te lezen . Fijne trip verder en ik lees het wel groetjes uit streefkerk
  2. Gerard den Besten:
    20 september 2012
    Die trein heeft ons idd een zeer groot gedeelte van route 66 achtervolgt destijds LOL. Dat zijn pas toeters!