Road Trip to Amarillo

17 september 2012 - Amarillo, Texas, Verenigde Staten

We gaan vandaag rustig aan op weg naar (is this the way to) Amarillo, nog steeds Texas dat is echt een grote staat...in Texas is alles groot!

Geen haast dus een beetje uitgeslapen en rustig ontbijten...5 uur rijden ongeveer, en we blijven mooi op schema onderweg!

Ook laten we het slechte weer achter ons...het word steeds beter!

Om 15.00 uur precies komen we bij het hotel aan en als we zijn ingechecked en de sociale media is bijgewerkt..free wi-fi overal...gaan we even naar de Cadillac Ranch, het is een heel bekend plaatje dat de meeste mensen wel kennen en het is niks anders dan oude Cadillacs rechtop in het zand...het terrein erom heen is bezaaid met spuitbussen, ze worden vrolijk volgespoten door iedereen die er komt, ja ook door ons natuurlijk.

Wij waren er al eens geweest het is een punt op route 66..de oude "motherroute"die we morgen een stukje gaan volgen, het is voor ons de 2e keer maar het blijft een belevenis.

Dan gaan we terug naar het hotel waar we de auto parkeren en laten ons met een gratis limo naar 'The Big Texan Steak Ranch" brengen, zodat we lekker kunnen eten en daarna een biertje kunnen drinken aan de bar!

Ook dat kenden we en het is wat veranderd ,maar in grote lijnen nog wel zoals toen, ze brouwen er hun eigen bier nu dat konden we ons niet herinneren van toen.

Beginnen en eindigen met een biertje en daartussen lekker eten, helaas zijn de T-bones op dus Texas strip en prime rib voor de mannen en een malse sirloin steak voor mij.

Weer een dag met een voldaan gevoel afgesloten...morgen naar Albuquerque, New Mexico.