Memphis Tennessee, here we come

11 september 2012 - Memphis, Tennessee, Verenigde Staten

Vanmorgen weer vroeg op gestaan, het slapen lukt nog niet helemaal, door het tijds verschil denk ik.

Na een eenvoudig ontbijt in het motel, vertokken richting Memphis, onderweg stoppen we bij de Jim Beam Distillery, eigenlijk omdat Jack Daniels te ver uit de route ligt.

We treffen een heel nieuw visitors centre, sinds maandag pas open en we kunnen een "selfguided" tour doen, for free, ( we blijven hollanders he)!

Ga lekker je gang, overal mag je kijken en foto's maken en aan het eind, in the tasting room, kan je 2 bourbons pp proeven....dat is niet tegen dovemans oren gezegd....ik heb 2 enorme whiskey fans bij me!

Een beetje bevooroordeeld, want ja er gaat toch niets boven echte schotse malt...gaan we proeven..en we zijn om bourbon is heerlijk, zelfs Thea lustte het????

Dit was al een geweldig begin van de dag om 11 uur al aan de drank!

Dan gaan we miles vreten, want het is nog een eindje  naar Memphis, waar we rond 16.00 uur ong. zijn. We gooien de tank vol en nemen idd de Interstate! Good to go.

Mooie trip, korte stops(plassen en een broodje@Subway's) en planken maar...

En mooi op schema komen we aan, na het inchecken hebben we nog alle tijd om Beale Street t bezoeken, en we eten er bij Alfreds met live muziek, weer Ribs voor de heren, ik heb het maar bij een salade gehouden(balance dag) hahahah

Nu weer lekker in de hotel kamer met koffie, we maken het niet te laat , morgen gaan we naar Graceland, de platinum tour doen!  Elvis we're coming! Daarna naar Texas Jihaaaa

1. Hannie van dalen:
    12 september 2012
    hoi fred en thea wat leuk om te lezen over jullie tour , we blijven jullie volgen groetjes uit streefkerk
  2. Joke van Emden:
    Hidihi folks!

Bedankt voor het reisverslag...erg leuk om jullie zo te volgen.

Veel plezier in Graceland en voor Elvis een klein kusje
  3. Tante Marry:
    12 september 2012
    Echt waar Thea aan de whiskey??? Dat geloof ik niet ! Leuk hoor om weer de verhalen te lezen in dat verre Amerika haha .
    Ooh ja morgen naar Graceland ?Daar zijn jullie toch al geweest of vergis ik me nou !XXX