Lincoln Park Zoo, Chicago

30 september 2014 - Chicago, Illinois, Verenigde Staten

Het laatste stuk van onze fantastische vakantie nadert nu snel! We verblijven de laatste dagen in Chicago, Windy City en dat is te merken, vandaag is het een stuk kouder en het motregent bijna de hele dag. Maar dat weerhoud ons er niet van om eropuit te gaan natuurlijk! We hadden een paar dingen gepland waaronder Sears, tegenwoordig, Willis Tower! Maar die ligt volledig in de mist! Dat gaan we morgen dan maar proberen! Het tweede was een boottocht op de Chicago River, langs allerlei bezienswaardigheden, ook niet leuk in de regen....ook voor morgen! Dan wordt het de dierentuin! Daar is altijd ook van alles binnen te doen! Nu heeft Chicago er een die gratis toegankelijk is! De Lincoln Park Zoo! Geweldig! Als ik hier zou wonen zat ik er elke week met mijn kleinkids! Het is ongelooflijk zo mooi en goed onderhouden als het er is, en veel verschillende dieren zo veel mogelijk in hun natuurlijke omgeving! Daar zijn we zo een paar uur zoet! En dan gaan we naar ons super de super luxe hotel, midden in de stad! En zoals ik al zei, geheel gratis voor twee nachten! Wat een lol! Een belboy en al die onze koffers sjouwt en naar boven brengt whaaaaa valet parking, wat een genot om dat mee te maken hihihi we hebben een kamer zo groot en een luxe badkamer, twee wastafel, allerlei benodigdheden erop!  Als we gesetteld zijn en uitgerust van de Zoo, gaan we nog even naar Milleniumpark, met de beroemde metalen "pinda" dat is vlakbij en we maken mooie foto's van de stad in de mist, en van onszelf in de pinda haha. O ja en het route 66 bord niet te vergeten! We eten nudels met  "Orange Chicken" bij de panda expres, jammie! Koffie van Starbucks en dan gaan we uitrusten, opa en oma!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Tante Marry:
    1 oktober 2014
    Jammer van de mist en regen.Maar weer een mooi verhaal .Hoop voor jullie dat het morgen goed weer is het zou zonde zijn !
  2. Thea Gonlag:
    1 oktober 2014
    Het is in iedergeval beter vandaag, maar die erge hitte krijgen we niet meer, gelukkig !
  3. Tante Marry:
    Gelukkig maar !
    Nou volgende week wordt het hier afkicken hoor het wordt kouder.Weekend is nog 20 gr. haha