De marathon in wandel modus

22 april 2015 - Londen, Verenigd Koninkrijk

We hebben nog tot half twee de mogelijkheid te gaan varen op de Theems en Hollanders als we zijn...maken we daar gebruik van en meer dan.....
We nemen dit keer de boot naar Greenwich een hele andere kant op dan tot nu toe en we zitten weer heerlijk in de zon boven op het deck maar er staat meer wind dan vorige keer. We weten niet wat we daar te zien is, maar daar komen we vanzelf achter.
Het blijkt de thuishaven van de "Cutty Shark",een Schotse theeklipper.
En een leuk historisch plaatsje met winkeltjes en een heuse markthal in het klein, niet zo'n mooi plafond maar wel aparte eettentjes! Erg leuk om te zien...en stiekum wat foto's gemaakt! Mocht niet.
We moesten eigenlijk om half twee terug met de boot, maar omdat er niet zo opgelet werd op de tijd op het ticket en omdat het wel erg leuk was in Greenwich, zijn we langer gebleven er is ook een metro halte voor evt. Of we kopen een los kaartje voor de waterbus....
Maar ja waarom wagen we het niet om gewoon terug te varen op onze ticket, stomme toeristen hebben het niet begrepen haha en ja hoor ruim een uur te laat  varen we gewoon terug met hetzelfde ticket!
We hebben nog tot 19.15 voor we in the Ivory house moeten zijn voor een bargoens diner/show die we geboekt hebben,the mediëval banquet, in de stijl van Henry the 8.
Dus vanaf de London Eye pier wandelen we terug, Ben heeft zin in een wandeling dus dat nemen we waar! Halverwege nemen we even pauze met koffie en chocolat tarte, zo lekker heb ik ze nog nooit gegeten....
Dan weer verder en al wandelend zien we zoveel leuke dingen, die je anders niet ziet.
Vanavond eten we dus bargoens, met muziek en dan in een middeleeuwse omlijsting. We hadden 50% korting met onze Londen Pass maar anders was het het niet echt waard, maar we hebben ons wel vermaakt! Het eten wordt op tafel gezet en iedereen moet met elkaar delen...maar het was soms maar niet genoeg ...het bier was schraal, de wijn wel lekker maar misschien morgen hoofdpijn ?
En overal hardlopers in London die niet schijnen te weten dat de marathon pas op zondag is! wij hebben hem gewandeld!
Al met al weer een geslaagde dag!
Morgen is D-Day! Lynyrd skynyrd in Eventim Apollo !
Goodnight good friends

1. Tante Marry:
    23 april 2015
    Ik zie Birmingham op de kaart , daar woont een tante June en Glijnis nicht van mij .