richting san fancisco

29 september 2012 - Vallejo, California, Verenigde Staten

Shoppen en rijden richting San Francisco....eerst de Wall-mart nog maar eens bezocht, er waren wat boodschapjes nodig...daarna richting Frisco gereden...zo'n 5 uur rijden.

Nog even gestopt bij Pismo Beach waar de pelikanen normaal een rots bevolken..maar helaas er was welgeteld precies een pelikaan te zien en wat zeehondjes...jammer joh, gauw weer verder een maal plaspauze en rond 5 uur 15 in Vallejo aan gekomen, 30 min. van Frisco, daar was geen hotel/motel meer te krijgen tegen een normaal bedrag.. er is een sport evenement dit weekend...

We zitten nu wel een beetje achteraf..maar morgen ook eens kijken in napa vally waar de wijnen gemaakt worden....zoals Zinfandel en Ivory en nog veel meer hmmmmm.

Vanavond, voor het eerst deze vakantie, gegeten bij Sizzlers Familie steak house...je betaald je vlees en de rest kan je er bij nemen onbeperkt..soup, salade, appetisers en desert....van het buffet, niet slecht mmmmm

Helaas geen koffie vanavond...afkicken...nah slapen we goed hihihi.

Er zijn geen foto's gemaakt vandaag...maar dat maken we morgen wel goed!