San Diego en weer terug...

28 september 2012 - Lompoc, California, Verenigde Staten

De USS-Midway, een vliegdek schip gebouwd in 1945, en v.n. Gebruikt in de vietnam oorlog, stond vandaag op ons programma!

Het staat vol met vliegtuigen, uiteraard en met helicopters, simulatoren en de veteranen zijn blij dat ze erover mogen vertellen!

Leuk om te zien, overal mag je op en in...en het is mooi om alle ruimtes van dichtbij te bekijken, van de briefingroom, tot het controle deck en de tijdelijke slaapkamer van de commandant als ze op zee zijn!

America is een trots land en draagt het graag uit en eert zijn oorlogs helden, maar blijven tegelijk wel met beide benen op de grond....je leert b.v. Vliegen en landen als piloot maar goed is oke en anders krijg je de wind van voren!

Uiteraard volgt elke op elke exibition een souveniershop..ook hier maar de prijzen sloegen hier echt alles, of ze het hel legers ervan onderhouden whahaha. We hebben ons niet laten verleiden pffff.

Daarna ging de reis terug over de pacific High Way..101, voorbij L.A. Deze keerwe zijn nu in Lompoc...klinkt niet echt Amerikaans, maar ligt toch echt in California...morgen eindelijk echt naar San Francisco!

Hier iets teveel gegeten deze keer in het plaatselijke Steakhouse, ze hadden  n. L. Triple layer chocolate pie als desert....had het niet moeten doen....blgh